منوچهری: تشویق 50 هزار استقلالی به ضررم شد
نوشته شده توسط : محمدرضاتاجیک

 

منوچهری در مصاحبه با "ورزش سه"، درمورد رفتن به لیگ دسته اول و حرف‌هایی که درمورد جو نامناسب در لیگ برتر زده بود، گفت: به هر حال من آن زمان تحت فشار بودم و چند هفته به‌دلیل شرایطی که داشتم ناراحت بودم. دلایل مختلفی وجود داشت که باعث شد در لیگ برتر نباشم و نسبت به این موضوع واقع‌بین هستم. درون خودم مطمئن هستم که مشکل فنی وجود نداشت، چون همه دیدند که در نیم فصل دوم لیگ سال قبل، چه عملکردی داشتم. درحالی‌که سپاهان عملکرد خوبی نداشت، اما من جزو بازیکنان تأثیرگذار این تیم بودم.

 




:: موضوعات مرتبط: داخلی , استقلال , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال , ورزشی , راحتی , نگارش , هنری , فیلم , عکاسی , فوتبالی , باشگاه فوتبال , هواداری , استادیوم , مربی گری , مربی فوتبال , اینده نگری فوتبال , داخلی , خارجی , تماشاگران فوتبال , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: